Moje spomienky na Francúzsko

Konečne nastal ten vytúžený deň, keď sme sa zišli v Košiciach na železničnej stanici, odkiaľ sme cestovali vlakom do Bratislavy. Cesta vlakom nám ubehla rýchlo, celú cestu sme sa zabávali a tešili sme sa na Francúzsko.

V Bratislave nás čakali Naďa so Simonkou a s pani psychologičkou Katarínou Jariabkovou. Z Bratislavy sme išli autom na letisko do Schwechatu. Keďže som mala prvýkrát cestovať lietadlom, tak som sa aj trochu bála ako to zvládnem.

Počas letu ma pobolievalo ucho, najmä vtedy, keď som pociťovala tlaky v lietadle.  Po čase ma ucho prestalo bolieť. Pristáli sme dobre, na letisku nás čakali a minibusom sme išli do campu, kde sme boli ubytovaní. Po ubytovaní sme mali večeru a po nej mali prezentáciu Francúzi. Unavení sme išli do postele.

Po raňajkách sme išli autobusom k moru na francúzsku Riviéru, kde sme sa všetci kúpali a šantili sme vo vode. Mali sme z toho veľkú radosť. Po dobrom obede  sme sa išli kúpať do bazéna, ktorý sa nachádzal pri hoteli. Po kúpaní sme sa všetci fotili, ale aj osobitne. Po večeri boli prezentácie a po nich nám hrala hudobná skupina.

V stredu po raňajkách sme sa učili tancovať country a potom sme mali tvorivé dielne. Maľovali sme na plátno a potom sme maľovali na črepník. Po obede sme išli do parfumérie, a do továrne na sladkosti. Večer sme mali vlastnú prezentáciu.
Vo štvrtok sme sa plavili loďou na ostrov, hrali sme tam hry a potom sme mali piknik, kto chcel aj plával v mori. Večer bola diskotéka.

V piatok nás čakal ťažký deň, išli sme do kaňonu,  kde sme zdolávali rôzne prekážky. Bála som sa toho ako to zvládnem, ale dopadlo to dobre. Po obede sme sa išli kúpať k moru.

V sobotu sme išli do mesta Nice na nákup, a potom sme mali piknik a potom sme išli do supermarketu.  Po nákupe sme sa odviezli autobusom späť.

Nedeľa bola posledným dňom nášho pobytu v našom tábore. Doobeda sme maľovali obrázky a črepníky,  potom sme tancovali country a poobede sme boli v bazéne. Večer bola slávnostná, po večeri naša skupina  tancovala country a potom sme mali afterparty.

V pondelok sme sa lúčili, bolo nám aj smutno, ale sme sa aj tešili domov. Cesta bola dlhá, ale zvládli sme to. V utorok ráno nás čakali rodičia v Košiciach.

Celý pobyt bol pre nás nezabudnuteľný zážitok.

Saška

PS: Prikladám aj zopár fotiek

View the embedded image gallery online at: